Col·labora, és senzill.
És senzill, col·labora.

Hem creat una eina que ajuda els teus estudiants a lluitar contra el canvi climàtic

La batalla que hem lluitat i continuem lluitant pels boscos , és part de l'etern conflicte entre el bé i el mal.

– John Muir

Ajudar-nos és una decisió molt bonica

Formar part del Projecte EcoEscola, és un dels millors regals que pots fer.

La realitat és que formant part d’aquest projecte, creguis una nova oportunitat que els més petits avui, disposin demà del mateix medi ambient que nosaltres gaudim en el seu moment.

Lluites contra l'escalfament climàtic.

Ajudes de manera directa al nostre medi ambient.

Plantes arbres.

Recuperes boscos que s'han perdut per un incendi forestal.

Ensenyes als més petits el veritable valor de la naturalesa.

Demostres que encara ens preocupem pels altres.

Com ho fem

Per a realitzar el nostre màgic projecte, anem als col·legis i després de donar una xerrada a les nenes i nens on se’ls posa al dia la situació del nostre medi ambient, se’ls ensenya a plantar un arbre i a cuidar-lo, el practiquem davant ells perquè vegin com es fa.

Després els lliurem a cada participant una preciosa bossa ecològica en la qual inclou llavors d’arbre autòcton certificades, una mica de terra amb un fong micorricico i un manual on explica els sistemes de reg i on està el nostre correu web perquè contactin con nosaltres si tenen algun dubte o problema.

«La pitjor amenaça al nostre planeta és la creença que algú el salvarà .»

Robert Swan

«La naturalesa és sostenible si cuidem d’ella. És la nostra responsabilitat passar d’una terra sana a les generacions que ens esperen.»

Sylvia Dolson

Fins i tot si ens tornen a tancar les escoles o ens tornen a confinar, tots els participants del Projecte EcoEscola, enguany plantaran un arbre.

Perquè no ens torni a succeir això d’aquesta primavera passada en la qual hem perdut un semestre que no ens podem permetre en la replantació d’arbres, hem modificat tot el nostre sistema de treball.

Ara garantim que cada participant del nostre projecte, rebrà tot el necessari perquè planti un arbre enguany, estigui on estigui.

Necessitem tota la implicació possible per part dels centres escolars, agraïm molt el teu interès